Üdvözlök mindenkit a blogomon!

 2009.01.23. 11:59

Száll a madár ágról ágra, tartja a mondás. Az albérlő pedig lakásról lakásra.

Személyes aprópóból hozom létre ezt a blogot. Már évek óta albérletlakó vagyok, így megesett velem egy-két dolog, és hallottam is cifrákat. Most is éppen új lakást keresek, és kicsit elkeserített, amiket tapasztaltam: sose tűnt még ilyen reménytelennek a helyzet. Velem van a baj, vagy tényleg ilyen sok minden történt 2-3 év alatt a lakáspiacon? A "címkiadós cégektől" a hihetlenül béna ingatlanügynökökig mindenkibe belefutottam. Ezekről hamarosan írok a későbbi bejegyzésekben.

Valamint szívesen fogadom a ti történeteiteket, tapasztalataitokat is, akár kommentként, vagy e-mailen, és megjelenhetnek a blogon.

Ezen felül tervezek hasznos infókat is megosztani veletek, amiket tapasztaltam az évek alatt. Rövid ideig megfordultam az ingatlanszakában is, így  a "másik oldalt" is megláttam, és most is, munkám során kapcsolatban vagyok az ingatlanpiaccal.

Amit kérnék viszont: hirdetéseket nem áll módomban kitenni a blogra, és a kommentek közül is törölni fogom, ha ilyen jellegűeket találok. Ha van rá igényetek, összegyüjtöm, hogy szerintem hol érdemes hirdetni, milyen tapasztalataim vannak, és megbeszélhetjük :)

Remélem hasznosnak fogjátok tartani a blogot, várom a véleményeket a kommentekbe!

Címkék: ingatlan lakás tapasztalatok albérlet

A bejegyzés trackback címe:

https://szallamadar.blog.hu/api/trackback/id/tr86897433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása